2017-2018 Güz Dönemi Kayıt Yenileme Yapacak Olan Öğrencilerimizin Dikkatine (Önemli)

  • 2017-2018 Güz döneminde kayıt yenileme yapacak olan öğrencilerimizin dikkat etmesi gereken hususlar aşağıda belirtilmiştir. (Kayıt Yenilemeler 22 Eylül 2017′ ye kadardır.)
  • Ders seçme ve kayıt yenileme işlemleri;  yeni otomasyon sistemine kullanıcı adı ve şifre ile girilerek yapılacaktır.
  • 2017-2018 Güz döneminde ders seçimi yapanların derslerinin kredi ve AKTS toplamlarıyla ilgili ders yükü tablolarına (linkte)  riayet etmeleri gerekmektedir. (Bir dönem boyunca azami 45 AKTS , tüm ders aşaması boyunca 24 kredi/60 AKTS şartını sağlamaları gerekmektedir)
  • Ekranda görünen AKTS bilgilerinde sorun olmaması için linkinde yer alan AKTS bilgileriyle karşılaştırma yapılması gerekmektedir. Ekrandaki bilgiler farklı çıkarsa excel tablosundaki bilgiler dikkate alınacaktır. Eksik kredi ya da AKTS seçmiş olanların düzeltme yapmaları önemle rica olunur. (Geçmiş dönemlerde ders seçimi yapıp da Güz döneminde ders aşamasını tamamlayacaklar için)
  • Zorunlu dersler 2016-2017 Öğretim yılında “Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği” dersiyle birlikte 3 derse düşürüldüğü için 2014-2015 eğitim-öğretim yılı ve daha önceki yıllarda kayıtlı olan lisansüstü öğrencilerimizin halen zorunlu ders kredisi tamamlamayanlar varsa onlar da 2 zorunlu dersi vermeleri halinde bu şartı sağlamış olacaklardır. [“Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği”  dersi 2016-2017 güz ve sonrasında kaydolan Yüksek Lisans ve Doktora öğrencileri için zorunludur. Yüksek Lisansta iken bu dersi (Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği) alan Doktora öğrencilerinin almalarına gerek yoktur ] Bu durumda olan öğrencilerimizin zorunlu ders konusunda ekranındaki bilgilerle  linkinde yer alan bilgilerle karşılaştırma yapıp excell tablosundaki bilgileri dikkate almaları gerekmektedir.(Daha önceden zorunlu olup da sonradan seçmeliye dönüşen dersleri almak zorunda değildir. Fakat 24 kredi 60 AKTS şartını sağlamaları için başarısız ders yerine ders alma yazışmalarının yapılması gerekmektedir.)
  • Bilimsel hazırlık aşamasında olan lisansüstü öğrencilerimizin ders seçimi için “müfredat dışı ders seçme” ekranından işlem yapmaları gerekmektedir. (Mühendislik Fakültesi ve Su Ürümleri Fakültesi bölümlerinden ders alacakların asevinc@istanbul.edu.tr adresine mail göndermeleri, Fen Fakültesi bölümlerinden ders alacakların hangi dersleri seçecekleri konusunda enstitümüze hitaben dilekçe yazmaları, Orman Fakültesi bölümlerinden ders alacakların da danışman aracılığı ile fakülte öğrenci işleriyle irtibata geçmeleri gerekmektedir.)
  • Ders aşaması dışında olanların (tez, yeterlik v.s.) danışman onayı almalarına gerek yoktur. Katkı payı borcu yoksa hiçbir işlem yapmayacaklardır. Katkı payı borçları varsa otomasyon sistemi üzerinde görünen referans numarasıyla Halk Bankasının herhangi bir şubesine ekranda görünen miktarı yatırmaları gerekmektedir. Özellikle tez aşamasına yeni geçenlerin kayıt yenileme ve aşama değişikliği hususunda sorun yaşamamaları için 22.09.2017 tarihine kadar danışman ve anabilim dalı başkanı imzalı tez adı teklif  yazılarının Enstitümüze ulaştırılması gerekmektedir.
  • Ders seçimini yapanların ders alma düzenleme ekranından “kaydet” butonuna bastıktan sonra gerekli danışman onayını alıp ders alma listesinden de iki adet çıktıyı danışman imzası ve kendi imzasıyla bölüm sekreterliğine bırakmaları önemle rica olunur. Bu işlem yapılmadığı takdirde ders seçmeleri geçersiz olacaktır.
  • Orman Mühendisliği ve Orman Endüstri Mühendisliği Anabilim dalına bağlı 2012-2013 güz dönemi ve daha önceki dönemlerde kayıt yaptırmış olan lisansüstü öğrencilerin (örneğin orman  amenajmanı,orman inşaatı ve transportu, orman biyolojisi ve odun koruma teknolojisi v.s.) ekranlarında sadece zorunlu dersleri görecekleri için diğer seçmeleri gereken dersleri müfredat dışı ders seçme ekranından Fakülte :FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Anabilim Dalı : ORMAN MÜHENDİSLİĞİ/ORMAN ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ , Programı: ORMAN /ORMAN ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ YÜKSEK LİSANS/DOKTORA şeklinde ders seçimi yapmaları gerekmektedir.
  • Ders seçimi yapan öğrencilerimizin katkı payı borcu sistemde görünürse sistemdeki referans numarasıyla kayıt yenileme döneminde Halk Bankasının herhangi bir şubesine yatırmaları gerekmektedir, dekontu getirmelerine gerek yoktur.
  • Ders seçimi haftasında  hatalı seçim yapanların 18.09.2017-22.09.2017 tarihleri arasında ders ekleme çıkarma işlemlerini danışmanları gözetiminde yapabileceklerdir.
  • Ders seçimi konusunda sorun yaşayanların 02124400000-14080-14081-14082-14083-14084 nolu dahilileri ve iletişim sayfamızda yer alan e-mail adreslerine mail atmaları önemle rica olunur.
24/02/2014
10043 defa okundu

İstanbul Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü

TR-34116, Beyazıt-İSTANBUL

Tel:0 (212) 440 00 00